2007. november 21., szerda

mapviewer+navteq példa

Letöltöttem az oracle honlapról a mapviewer starter kit-et valamint a navteq map bundle-t. Mindkét zip-ben van readme file, ezeket átböngésztem, és egyelőre nem tűnik bonyolultnak a beizzítás. Megcsinálom, aztán jön a következő jelentés.

Asszem ez ma mégsem lesz meg, követtem areadme file-okban leírtakat, a mapviewer elindításáig minden rendben megy, viszon képtelen vagyok hozzáadni adatforrást. Egyelőre netes kereséssel sem találtam megoldást, lehet, hogy csak vmi fölött elsiklottam. Mára ennyi, holnap újra próbálkozom.

1 megjegyzés:

Sárecz család írta...

Szia!
Ezt a faq-t nézted már?
Illetve ha csak a readme-t olvastad, az kevés lehet, nézd meg a Mapviewer doksit, azon belül pedig az Adding a Data Source fejezetet mindenképp.
Üdv.
Lajos

ubuntu countdown